Saturday 1 October 2011

HaRi PerTaMa daLam SejaRaH

- Assalamualaikum -

Hye..Just call me "mizz aku"..
Aku bangga ari ni sebab first time buat blog mengisahkan tentang diri aku..
Ye lah,biasanya pakai tulis tangan dalam buku diari jer tiap-tiap malam..
Hehehe :)

So,mulai malam ni 1hb Oktober 2011 kita tutup diari-diari tulis tangan ni erkk..
Hahahaha..
Sekarangkan zaman dunia dihujung jari anda..
Aku buat benda-benda ni pun saja suka-suka jer..

Oklah,aku nak sambung tengok cerita BAMBINO :)
aku saja berhenti sat nk mai rasmi blog ni..

Dengan ini,rasmilah blog "KiSaH seOraNg aKu"

- BYE - 

2 comments:

Msgkqhwtajfsjahwtsj said...

penat fikir, masa bila pulak aku follow blog 'mizz aku' ni,tiba2 kuar kat dashboard..rupa2nya...haha...

Diari Kehidupan said...

Rupa-rupanya apa yer??huhu..

Post a Comment

 
Copyright 2009 KiSaH SeOraNg aKu :). Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Blogspot Templates From Wordpress by Wpthemesfree